"СХІДНА ЄВРОПА: ЕКОНОМІКА, БІЗНЕС ТА УПРАВЛІННЯ" № 3 (30) 2021

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ЗМІСТ

 

СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

Лагун А.І.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ГЕНЕЗИСУ ВЕНЧУРНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ

Мельничук О.П.
МОЖЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОТЕНЦІАЛУ СФЕРИ ПОСЛУГ У ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ

Мудра Я.А.
ЕКОНОМІЧНІ ЕФЕКТИ ДЕЗІНТЕГРАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ BREXIT У ТОРГІВЛІ

 

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Машлій Г.Б., Мосій О.Б.
МОНІТОРИНГ ПЕРСПЕКТИВ ТА ІНВЕСТИЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

 

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Веремєєнко О.О.
СУЧАСНИЙ СТАН ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ

Ковшова І.О., Глущенко В.С.
МАРКЕТИНГОВИЙ МОНІТОРИНГ КОНКУРЕНТНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ КОМПАНІЇ НА РИНКУ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ

Купчак М.Я., Малець Д.Р.
СОЦІАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА ТА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙ

Марцінковська О.Б., Легкий О.А., Микитей Н.П.
УПРАВЛІННЯ ЗАЛУЧЕНІСТЮ ПРАЦІВНИКІВ У РАМКАХ СТРАТЕГІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ МІЖНАРОДНОГО ХОЛДИНГУ

Скригун Н.П., Капінус Л.В., Гайдуков Д.С.
ОСОБЛИВОСТІ ТА ПСИХОЛОГІЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ БРЕНДІВ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ

Фісуненко Н.О., Дьяченко Д.С.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА

Фісуненко Н.О., Сидоров О.А.
ВПЛИВ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕКОНОМІЧНУ БЕЗПЕКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

 

ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА

Жовтяк Г.А.
ФОРМУВАННЯ БРЕНДА РОБОТОДАВЦЯ НА РИНКУ ПРАЦІ

 

ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ

Васютинська Л.А.
ІНФРАСТРУКТУРНІ ОБЛІГАЦІЇ У ПРОЄКТНОМУ ФІНАНСУВАННІ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНИ

 

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ

Бондаренко О.М., Труш І.В.
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ НЕОБОРОТНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ У СИСТЕМІ ОБЛІКУ

Коркушко О.Н., Кушнір Л.А.
ВНУТРІШНІЙ АУДИТ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

Слюніна Т.Л., Толстова А.С.
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СЛУЖБИ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

 

МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ

Горбачук В.М., Дунаєвський М.С., Симонов Д.І.
ПОКВАРТАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ Й ЦІЛЬОВОЇ СТРУКТУРИ ЕКСПОРТУ ЛУГАНЩИНИ