"СХІДНА ЄВРОПА: ЕКОНОМІКА, БІЗНЕС ТА УПРАВЛІННЯ" № 4 (45) 2024

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ЗМІСТ

 

ЕКОНОМІКА

Антонюк П.О.
МЕХАНІЗМИ ІМПОРТОЗАМІЩЕННЯ У ВИРОБНИЦТВІ СВИНИНИ ТА ЯЛОВИЧИНИ: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ

Шиманська В.В., Бакуліна О.С., Момонт Т.В.
«РЕПАТРІАЦІЯ» ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

 

МЕНЕДЖМЕНТ

Burbelo Nataliia
JUSTIFYING THE CHOICE OF AN FHWS-BASED MANAGEMENT MODEL BY A COMPANY

Князевич А.О., Олехницка А.
РЕЛОКАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ДО ПОЛЬЩІ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Саад Р.-Р. Абдо Саід
ПРОДОВОЛЬЧА БЕЗПЕКА: ГЕНЕЗИС ТА СУЧАСНІ ПРІОРИТЕТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Сидоренко Д.Р.
ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ У ПОСТ-КОНФЛІКТНИХ РЕГІОНАХ: СТРАТЕГІЇ, ВИКЛИКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

 

МАРКЕТИНГ

Білик І.І., Кіндій М. В., Курило С.А.
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ

Максименко О.О., Міщенко Д.А.
ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ШЛЯХ ДО ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ

Попко О.В., Філатов В. В.
АДАПТИВНІ МОДЕЛІ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО МАРКЕТИНГУ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ КОМПАНІЙ

 

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

Donkovtcev Denys
PROSPECTS FOR IMPROVING THE INVESTMENT ATTRACTIVENESS OF THE EU AND UKRAINE IN THE DIGITAL AGE

Павленко О.М.
БАЗОВІ ІНДИКАТОРИ СТАНУ ВИРОБНИЦТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ І РОЗВИТКУ ФЕРМЕРСТВА У КРАЇНАХ – ЧЛЕНАХ ЄС

Цевух Ю.О., Полякова Т.В., Тимохіна Ю.І.
АНАЛІЗ МІГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ТА МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ У КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ